حرفهایی برای گفتن...

  • ۰
  • ۰

نیاز

توی این پیامکایی که این روزا رد و بدل میشه چندین بار به این جمله برخوردم که میگفت:

"مملکتی که فاحشه خونه نداشته باشه تمام مردانش از روی نیاز ادعای عاشقی میکنند"

خب حالا من نمیخوام از کلمه ی "تمام" استفاده کنم و میدونم که هنوزم هستن کسانی که ممکنه اینطور نباشن.

فقط میخوام بگم عزیزان مسئول جان، به مردم حق انتخاب و آزادی رو بدین، خدا با اون عظمتش هیچ کس رو مجبور به پرستشش نکرد، گفت درست اینه غلط این اگر میخواین ایمان بیارین، هیچ اجباری هم وجود نداره
بهتره به جای مردم تصمیم نگیریم، بهشون آزادی بدین که خودشون انتخاب کنن، کسی رو به زور نمیشه برد بهشت، هر محدودیت و اجباری نتیجه ی عکس داره، انقلاب ایران رو فراموش نکنیم که برای چی بوده...


پ.ن:
امروز رفتم دستشویی تو رستوران کنار دانشگاه، دیدم درش بسته ست، فکر کردم خب کسی توشه، چند دقیقه موندم یه دختر اومد بیرون خواستم برم سمت دستشویی گفت نه نرو کسی توشه، موندم منتظر، مدام داشتم به این فکر میکردم که کسی که قراره به عنوان نفر دوم از در بیاد بیرون کیه، یه حسی بهم میگفت پسره، ولی یه حسی هم بهم میگفت نه شاید با دوستش رفته تو که نمیدونم شاید لباسشو براش درست کنه و از این حرفا
یکی دو دقیقه بعد در باز شد و یه پسر قد بلند و خوش تیپ اومد بیرون، سرمو بلند نکردم که ببینمش... خجالت کشیدم...


  • ۹۴/۱۰/۰۷
  • زینب

نظرات (۲)

خب پس به سلامتی شما تصمیم گرفتی برای تک جنسیتی کردن دستشویی کلنگ فاحشه خونه بزنی...
پاسخ:
من کاره ای نیستم که تصمیمم تو سطح جامعه تاثیر گذار باشه، ولی اگه بودم نه برای تک جنسیتی کردن دستشویی(که واقعا نمیدونم یعنی چی?) نه برای زمینها و مزارع و جنگلهای سرسبز شمال که خودش یه پا فاحشه خونست، نه حتی به خاطر زجه ها و ناله های دخترا تو مطب مامایی برای سقط جنین و .... بلکه برای احترام به کسانی که با دین و ایمان و اعتقاد و سنت من مخالفن مجبور به کاری نمیکردمشون...
اینجا مسئله نبودن فاحشه خونه نیست مسئله اجباره، قانونه
ویران شود آن شهر که ...
پاسخ:
مسئله فقط حق انتخاب و احترام و ازادیه برای من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی