حرفهایی برای گفتن...

  • ۱
  • ۰

سر به مهر

شده تاحالا که فکر کنی افسرده ای؟ نه اینکه خودت حس افسردگی داشته باشیا خب کم و بیش پیش میاد روزایی که آدم خیلی ناراحته و احساس افسردگی داره، منظورم اینه که شده از عکس العمل دیگران نسبت به خودت به این نتیجه برسی که افسرده ای؟

فیلم "سربه مهر" رو دیدم، قشنگ بود، لیلا حاتمی خوب بازی میکرد، اما چیزی که میشه در موردش گفت اینه که ترسناک بود، ترسناک بود چون من، زینب، بعضی از رفتارهامو تو اون شخصیت دیدم و اصلا اصلا دلم نمیخواد آدم افسرده ای باشم، دلم نمیخواد آدم درگیری باشم..

نوع پوشش (اغلب مشکی و گاهی طوسی)، حساسیت بیش از اندازه نسبت به کوچیک شدن توسط دیگران، اعتیاد به اینترنت و وبلاگ نویسی، ناشناس نوشتن و ناشناس موندن تو جمعی که تقریبا همه میشناسنت اما انکار این آشنایی به دلیل شاید کمرویی، عدم توانایی در گفتن حقیقت، خجالت، پول، تنهایی...

  • ۹۴/۰۹/۱۰
  • زینب

نظرات (۲)

افسردگی الآن مده. اونایی که ندارن هم وانمود میکنن که دارن حتی گاهی اینقدر تو نقش فرو میرن که دارو هم براش میخورن!

در هر حال هیچکدوم از اینایی که گفتی سندی برای افسردگی نیست.
پاسخ:
نمیدونم، والا بعضیا افسردگی از قیافشون میباره
آدم با دیدنشون یاد تمام گرفتاریا و مشکلات عالم میوفته و دور هر چی خنده و شادیه خط میکشه
اون با بیماری افسردگی فرق داره. آدمی که این بیماری رو داره ممکنه خیلی هم فعالیت اجتماعی داشته باشه و سرش بالا باشه و لباسای رنگی بپوشه و شیطنت کنه و  ... 
پاسخ:
من اون چیزی رو گفتم که تعریف عامیانه افسردگیه،  اون چیزی که خودم با دیدنش میگم طرف افسرده ست، تعریف علمی و روانشناسیش رو نگفتم و حتما همینطوره که شما میگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی