حرفهایی برای گفتن...

  • ۰
  • ۰

خدا از هرچه پنداری جدا باشد

خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد

نمی خواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد

که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ی وحشت نما باشد

هراس از وی ندارم من

هراسی زین اندیشه ها در پی ندارم من

خدایا بیم از آن دارم

مبادا رهگذاری را بیازارم

نه جنگی با کسی دارم نه کس با من

بگو موسی بگو موسی پریشانتر تویی یا من؟

نه از افسانه می ترسم نه ازشیطان

نه از کفر و نه از ایمان

نه از دوزخ نه از حرمان

نه از فردا نه از مردن

نه از پیمانه می خوردن

خدا را می شناسم از شما بهتر

شما را از خدا بهتر

خدا را می شناسم من

 

سال 88 "پرواز همای" با اپرای فوق العاده به رهبری "شهرداد روحانی" کنسرت بی نظیری رو اجرا کردن، یکی از باشکوه ترین و زیباترین و با معناترین کنسرت هایی که من دیدم.

پرواز همای - آلبوم موسی و شبان

 

 

 

 

 

  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • زینب

نظرات (۲)

به نظرم «به همراه» رو جای نامناسبی گذاشتی؛معنایی نداره این جایی که هست..
این همه «ترین» بی هیچ توضیحی و دلیلی گذاشتن یه کم باعث بی اعتمادی خواننده میشه.به خصوص اگه ندونه این برتری در کدوم جامعه آماری به دست اومده؟ ..از بین چند عدد کنسرت و با چه کیفیاتی مثلا؟... کاش به جای اختصاص دادن صفات تفضیلی از انواع توصیفات قابل درک استفاده میشد..
پاسخ:
کسانی که این صفحه رو میخونن منو میشناسن تا حدودی، میدونن چی گوش میدم و از چه تیپی طرفداری میکنم، یا حداقل من اینطوری فکر میکنم اگرم نشناسن فکر میکنم میشه از متن یکی از ترانه های کنسرت که اول پست گذاشتمش کلیتش رو حدس زد، تو این وبلاگ من موضوعاتی که قبلا در موردش مینوشتم خیلی محدود کردم از این چندتا پستم میشه حدس زد منظورمو که بیشتر دلم میخواست چه مفهومی رو انتقال بدم...
راستش این یه پست خیلی طولانی بود که کاملا اون مفهومی رو که میخواستم بگم با مثال توضیح داده بودم ولی بعد از نوشتنش به دلم ننشست همه رو حذف کردم و امیدوار شدم که هر کسی که میخونه این متن رو و احیانا میبینه اون کلیپ رو منظورمو درک کنه..
خب من درک نکردم...و هنوز هم به این کار دارم ادامه میدم...کنسرت رو هم دیده بودم.الانم دیدم یه کمش رو....
پاسخ:
:)
خب پس فقط از صدای همای عزیز لذت ببرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی