حرفهایی برای گفتن...

  • ۰
  • ۰

انحلال

دیشب خواب دیدم یه لباس تور صورتی داشتم که تا بالای نافم بود، از این یقه اسکی ها ولی بدون آستین، جلو آینه وایساده بودم لذت میبردم از قشنگی لباس، اول صبح که بهش فکر میکردم یادم نمیومد اصلا از کجا آوردمش، پس تصمیم گرفتم تو خریده باشیش برام، خوب جان تو چقدر سلیقه ت خوبه چقد قشنگ انتخاب میکنی برام.. اصلا شاید واقعا تو خریده بودیش فقط من ندیدم که داده باشی بهم یا شایدم دیدم که بهم دادی یا اصلا شاید کادو کردیش یه روبان قرمز زدی بهش با یه رز قرمز یا حتی زیپ پشتشم تو برام بستی؟ مثل شکر که تو آب حل میشه من حل شدم توی تو و الان قابلیت تفکیک پذیریمو از دست دادم .. چه کلمه ی زشتی، ببخشید خوب جان من و تفکیک از تو چه محال خنده داری...

  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • زینب

نظرات (۲)

یاد یه فیلم هندی افتادم به اسم maine pyar kiya(من عاشق شدم) :یه خوب جانی واسه حل شده ش تولد یواشکی میگیره رو پشت بوم! فضای رویایی رقص و آواز و کلی لباس که هدیه این تولدن. بینشون یکی خیلی صورتیه و یکی خیلی سکسی!  رویای کلاسیک! فیلم بسیار موفقیه و ترانه بسیار دیده و شنیده و آرزو شده ای. 
پاسخ:
:)
یه سری مسائل واقعی هستن یه سری رویا یه سری تخیل امان از روزی که همه تو هم حل بشن
تولد روی پشت بوم جزء کدوم دسته بود؟
هنوز هست. تمام نشده. تو باید بگی برات از کدوم دسته است..
پاسخ:
برام حل شده ست.. جوری که خودمم نمیدونم کدومه یا نمیخوام بدونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی