حرفهایی برای گفتن...

  • ۰
  • ۰

آرزو

طبق تقویم رنگی رنگی دیروز روز مرتب کردن آرزوها بود، راستش خوب جان من خیلی فکر کردم که بخوام مرتبت کنم، مثلا از اول دوستت داشته باشم یا از آخر شروع کنم؟ یا هر روز صبح دوباره عاشقت شم .. اخ که اگه قلبم ظرفیتشو داشت چه کارها که نمیشد کرد.. تو هم شنیدی که شهرام ناظری کنسرت داره تو کرج؟ بدون تو که نمیشه رفت کنسرت، نمیشه تمرکز کرد، میفهمی منظورمو؟ گنجایش دیگری ندارد دل من همچون قدح شراب لبریز تو ام.. سه تا آهنگ جدید شنیدم.. بد نبودن ولی به پای صدای تو نمیرسن.. خوب جان؟ میشه اول لیست آرزوهام صدای تو باشه؟..
  • ۹۶/۰۱/۲۹
  • زینب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی